Saturday 19 September 2020

32-20

from your desert ship you blame the ocean for not being where you are


in the itching eye

                                your blood
                                in me

and in the rising

mountain

                               and your
                               body too

Presence

being

                             till mine
                             is no longer

what

it is

                             mine



.



fra dit ørkenskib anklager du havet for ikke at være hvor du er

i det øje

der klør

                        dit blod
                        i mit

og i bjerget

der vokser

                       dit legeme
                       i mit

Nærvær

der er

                      til mit
                      ikke længere er

hvad

det e

                      mit

No comments:

Post a Comment